Τέσσερα λεπτά

kleo

Της Κλεοπάτρας Κάτση

– Είμαι ερωτευμένος μαζί σου, το καταλαβαίνεις; Μπορείς να διανοηθείς πως από την μέρα που σε γνώρισα, κάθε μου σκέψη, περιστρέφεται γύρω από εσένα; Σ’ αγαπάω μάτια μου και θα σ’ αγαπάω για πάντα, όπως κι εσύ σωστά;

Ρώτησε και τα πράσινα μάτια του ζητούσαν απάντηση στο δικό της βλέμμα.

– Εγώ θα σ’ αγαπάω για τέσσερα λεπτά.Του είπε, τον κοίταξε γλυκά και συνέχισε.

– Το πρώτο λεπτό, θα ακουμπήσω στις παλάμες σου, όλη μου την ευτυχία κι έτσι θα σε βλέπω πάντα ευτυχισμένο, όπως επιθυμώ. Το γέλιο σου ήταν και θα είναι ό,τι πολυτιμότερο έχω, θα μου δίνει πάντα δύναμη να συνεχίσω να μάχομαι και θα ομορφαίνει τον κόσμο μου.

Το δεύτερο λεπτό, θα σου δώσω την καρδιά μου. Έτσι κάθε της χτύπος θα είναι κι ένα νέο σ’ αγαπάω που θα σου λέω. Δεν θα το ξεχνάς ποτέ και για εμένα αυτό έχει σημασία. Να σου θυμίζω πάντα πως είσαι ο πιο σημαντικός άνθρωπος που έχω στη ζωή μου.

Το τρίτο λεπτό θα σε πάρω την πιο σφιχτή αγκαλιά που θα μπορούσα. Αυτή που θα μείνει για πάντα χαραγμένη στον νου σου, ό,τι και να συμβεί. Είναι αυτή η αγκαλιά που θα είναι πάντα ανοιχτή για εσένα και θα σε προστατεύει με την ίδια δύναμη που προστατεύει μια μητέρα το παιδί της.

Και το τέταρτο λεπτό, θα σου χαρίσω την αναπνοή μου. Αυτή θα σου υπενθυμίζει πως κάθε μου ανάσα, είναι δική σου. Πως η ζωή μου δεν έχει νόημα, αν δεν την μοιράζομαι μαζί σου. Και επίσης θέλω να ξέρεις πως βάζω κάθε θέλω μου στην άκρη, εάν πρόκειται να είσαι εσύ καλά μάτια μου.

Αυτά τα τέσσερα λεπτά θα σ’ αγαπάω και θα φτάσουν για πάντα.

– Μόνο εσύ θα μπορούσες να σπάσεις τον όρκο, όλων των ερωτευμένων ζευγαριών και να το κάνεις για τέσσερα λεπτά, αντί για πάντα.

Κάπως έτσι άλλαξες κάθε δεδομένο στη ζωή μου, σε μια στιγμή και πίστεψε με, ζω για την ζωή που χάρισες.

Προσθήκη σχολιασμού

