Τέσσερα λεπτά

cardiogram

Της Βασιλικής Κομνηνού

Τον ένοιωσα κοντά μου. Πιο κοντά μου. Πολύ κοντά μου.

Ήταν ασφυκτικά δίπλα μου. Σχεδόν άκουγα την ανάσα του. Ακουγόταν με ακρίβεια δευτερολέπτου. Δυνατά. Πιο δυνατά. Πολύ δυνατά.

Εισχωρούσε στους πόρους μου. Εξαπλωνόταν στο είναι μου.

Οι σφυγμοί μου ανέβηκαν επικίνδυνα. Γρήγορα. Πιο γρήγορα. Πολύ γρήγορα.

Τον άκουσα να μου ψιθυρίζει. Κάτι απροσδιόριστο. Στο αυτί. Ξανά. Και ξανά. Σιγά. Πιο σιγά. Πολύ σιγά.

Οι λέξεις σφυροκόπησαν στα μηνίγγια μου.

Ταχυπαλμία. Εφίδρωση στις παλάμες. Διαστολή στις κόρες.

«Είσαι αβοήθητη. Εντελώς αβοήθητη». Ψιθύρισε.

Πιεστικά. Πιο πιεστικά. Πολύ πιεστικά.

Κάτι με πίεσε. Κάτω από το στήθος. Στη δεξιά πλευρά.

Πόνος έντονος. Πιο έντονος. Πολύ έντονος. Αφόρητα έντονος. Ασύμφορος.

Τι ήθελε απ’ εμένα. Κανείς δεν ξέρει. Κανείς δεν έμαθε.

Προσπάθησαν να διαβάσουν τα σημάδια.

Τίποτα.

Ησυχία. Πιο ησυχία. Πολύ ησυχία. Αφόρητη.

Μώλωπες, γδαρσίματα, μαχαιριές.

Ένα σώμα στιγματισμένο, μια ζωή στιγματισμένη. Σε τέσσερα λεπτά.

Μώλωπες, γδαρσίματα, εκδορές. Σημάδια πάλης. Σημάδια ανεξίτηλα.

Βίαια. Πιο βίαια. Πολύ βίαια.

Αίμα, δάκρυα. Ιδρώτας. Έγιναν ένα. Το δικό μου αίμα. Τα δικά μου δάκρυα.

Ο δικός του ιδρώτας.

Έγιναν ένα. Ένα υγρό. Μια νέα σύνθεση.

Ασθενοφόρα. Φορεία. Σειρήνες. Γιατροί.

Μια πράσινη γραμμή.

Ήχος καρδιογραφήματος. Δυνατά. Πιο δυνατά. Πολύ δυνατά.

Με κάρφωσε με το βλέμμα του. Βλέμμα σκληρό. Άγριο.

Παρελθόν. Παρόν. Μέλλον.

Αναδρομή. Στο χρόνο.

Βλέμματα. Πολλά βλέμματα.

Τρυφερά. Αδιάφορα.

Αγάπης. Μίσους.

Μητρότητας.

Το βλέμμα της μάνας. Του πατέρα. Του συζύγου. Του παιδιού.

Το βλέμμα της πρώτης αγάπης.

Μια δίνη βλεμμάτων.

Σε κλάσματα δευτερολέπτου.

Βλέμματα. Πολλά βλέμματα.

Ένα βλέμμα γεμάτο “γιατί” να περισσεύει. Να αιωρείται στο χρόνο. Απ’ εδώ και πέρα. Αναπάντητο. Ερωτηματικό.

Τον κάρφωσα με το βλέμμα μου. Έντονα. Πιο έντονα. Πολύ έντονα.

Μπορεί να ήθελε να δείχνει σκληρός αλλά το βλέμμα του τον πρόδωσε.

Παρελθόν. Χαρακιά. Βαθιά. Παρόν. Εκδίκηση.

Δύο ματιές που συναντήθηκαν. Έκλεψαν η μια την ιστορία της άλλης.

Ερωτοτρόπησαν. Υπό το άγριο βλέμμα. Μιας επερχόμενης δολοφονίας. Σε κλάσματα δευτερολέπτου. Ακαριαία. Σχεδόν αστραπιαία.

Μια ευθεία πράσινη γραμμή. Ένας ήχος. Χωρίς παύση. Συνεχιζόμενος.

Σιγανός. Εκκωφαντικά σιγανός. Μέσα με μόλις τέσσερα λεπτά.

Ήχος παύσης.

Προσθήκη σχολιασμού

