Τέσσερα λεπτά

troxaio

Του Άγγελου  Μανουσόπουλου

– Σε πέντε λεπτά θα είμαι πίσω, μου είπε κατεβαίνοντας από το αυτοκίνητο.

– Σε τέσσερα λεπτά! της φώναξα. Τέσσερα και ένα δευτερόλεπτο, δεν θα με βρεις εδώ.

Συνόδευσα την προειδοποίηση με ένα αυστηρό ύφος για να της δώσω να καταλάβει ότι εννοούσα αυτό που έλεγα.

Απόγευμα Παρασκευής, είχα βρεθεί να την τριγυρνάω στα μαγαζιά με το αυτοκίνητο, να παίζω κρυφτό με τους τροχονόμους, να σταματώ με αλάρμ κάθε τρεις και λίγο επειδή ήθελε να «δει κάτι» και να διαπληκτίζομαι με κάθε ταλαίπωρο σαν εμένα, που πήρε την ολέθρια απόφαση να βγει εποχούμενος στην αγορά. Δεν είχα καταλάβει ακριβώς πώς με είχε πείσει. Όταν συνειδητοποίησα τι έκανα, ήδη έβραζα στο ζουμί μου (και στον ιδρώτα).

Μετά από μία ώρα περίπου, λίγο πριν λάβει τέλος το μαρτύριό μου, θυμήθηκε «κάτι τελευταίο».

– Κατεβαίνω, παίρνω τις μπότες και έρχομαι.

– Θα δοκιμάσεις και θα αγοράσεις μπότες σε λίγα λεπτά; Αστειεύεσαι;

– Τις έχω δοκιμάσει προχθές. Απλά δεν είχα λεφτά και είπα να μου τις κρατήσουν. Είναι τελευταίο κομμάτι. Αν δεν πάω σήμερα, θα τις δώσουν.

Αφού αρνήθηκα τρεις-τέσσερις φορές και με παρακάλεσε άλλες τόσες, ξεφύσησα και πάτησα για πολλοστή φορά το κουμπί του αλάρμ. Τρία λεπτά και τριάντα δευτερόλεπτα αργότερα δεν είχε φανεί. Ήμουν αποφασισμένος να φύγω, εάν παραβίαζε τον χρόνο που της έδωσα έστω και κατ’ ελάχιστο.

Την είδα να βγαίνει από το μαγαζί με την τσάντα στα χέρια και να τρέχει προς το μέρος μου. Χαμογελούσε και μου έδειχνε τέσσερα δάχτυλα για να μου δώσει να καταλάβω ότι δεν ξεπέρασε το όριο. Πήρα για λίγο το βλοσυρό μου ύφος από πάνω της και το έστρεψα στο ρολόι για να το επιβεβαιώσω. Όταν το σήκωσα και πάλι προς το μέρος της, την είδα όπως και πριν βιαστική και γελαστή. Για πολύ λίγο. Την επόμενη στιγμή η μηχανή μεγάλου κυβισμού πέρασε γρήγορα και την εξαφάνισε από το οπτικό μου πεδίο.

Το έγκλημά μου δεν έχει προβλεφθεί από τον ποινικό κώδικα. Η τιμωρία μου θα είναι να τη θυμάμαι για πάντα, να τρέχει γελαστή προς το μέρος μου και να σκέφτομαι ότι τα τέσσερα λεπτά διορία που της έδωσα, ήταν τα τέσσερα τελευταία της ζωής της.

One thought on “Τέσσερα λεπτά

  1. Συγκλονιστικο!!!! Επειδη εχω βιωματα σαν κι αυτο που ειναι ανεξηγητα,ερχονται για να εχουμε ενοχες και εφιαλτες για το υπολοιπο της ζωης μας μη μπορωντας να δωσουμε απαντηση σενα τεραστιο ΓΙΑΤΙ, (η θρησκεια απαντα γιατι ετσι επρεπε να γινει),ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ αν η ιστορια που εγραψες ειναι βιωματικη η μυθοπλασια!!
    Αυτο για μια τελειως εσωτερικη μου αναγκαιοτητα.ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΑΞΙΖΕΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΓΕ!!!!ΚΑΙ Η ΠΑΡΟΤΡΥΝΣΗ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙΣ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ!!!!
    ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ
    ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΩΡΑΙΤΗΣ
    e-mail moraitisgeo@yahoo.gr
    15/99/2016

    Μου αρέσει!

Προσθήκη σχολιασμού

